Min söndag hittills - i bildform

Ny morgonrutin: Mata fåglarna med äppelbit samt försöka få dem att härma särskilda ord.


Denna skylt ser man alltså vid sidan utav vägen när man promenerar till köpcentrumet. Den syftar tydligen på att det är farligt att gå in i buskarna där bredvid, något som jag ändå inte har planerat att göra inom närmsta tiden.


Lite trevlig information för den som är missbrukare.


Fantastiska weeping willows som växer lite varstans här i längst floden i Potch. 


Ett lite hysteriskt hus i kvaretet. 


Jag är varm men glad för jag har äntligen köpt en tvättkorg. Ronja kan intyga att jag har tjatat om att göra det räääätt så länge nu. Det skönaste som finns när man promenerat fram och tillbaks till Mooi Rivier är att ta av sig gympaskorna och släppa fötterna fria i världen. 


Köpte ett par nya sandaler. Behövde ett par med lägre klack. 60kr. Wtf. 

Den här helgen var faktiskt ingenting särskilt planerat. Njuta av vädret och studera samt genomföra ett par ärenden har varit den stressiga agendan. Så något storslaget sker nog inte resten utav dagen heller. Dock, så bor vi precis bakom ett stort cricket field. Cricket är nationalsporten här borta och just nu är det match så det vrålas och stojas. Kanske svänger vi förbi om en stund.

Ha en mysig afton,
/Annika den förnuftige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback