Mer om fåglar



Ni kanske tror att jag inte går i skolan. Att jag bara vandrar runt, runt här i trädgården med avbrott för att vandra till restauranggatan för att äta en ostig varmrätt. Att min huvudsakliga syssla här är att titta på, fotografera samt skriva om fåglar... Det kanske stämmer också, vem vet? Inte ni, det kan jag lova. Och Emil har tystnadsplikt. I alla fall, fågeln på bilderna ovan är exakt som en mås, den låter som att den skrattar elakt.

Okej. Jag skriver detta för att skjuta på det faktum att jag har historiaprov vid 12.10. Det känns sådär. Men det kan ju förstås gå bra. Eller ej. Icke sa nice.

Ha en bra dag doggelitos!

Kommentarer
Bella säger:

HALLOJ, du har FÅGEL

2014-03-02 | 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback