Brief update

Mår bättre i hövvet idag. Tänkte det var bra för er att veta. Men lite mör är jag, det känns som att jag har ett silkespapper i på insidan av skall skallbenet som sätter lite skynke över omvärlden. Är inte 100% kopplad, så att säga.

Meeen likförbannat sitter jag här med min artikelanalys och har redan skrivit nästan en hel sida utav fyra. Så på sätt och vis kan man väl resonera att det var en smäll i skallen jag behövde för att sätta igång? Livets mysterier.. Eller så är min effekivitet tack vare att roten till all ondska (papegojorna mittemot sovrummet) hade på sig sitt skynke över buren i morse och att jag alltså inte väcktes utav panikartade skrik från en papegoja som härmar en hund. 

Tänker inte fota mig själv i det här fullsatta biblioteksrummet så ni får en bild på ondskan själv istället. Tillsvidare. Nu skriker magen på lunch och sådär så.. .jag får väl ställa upp antar jag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback