Lana Del Rey: Ultraviolence

Lana del Rey släpper en ny skiva om typ en månad, och jag sittar ju och tjuvlyssnar på youtube eftersom att folk på något bisarrt sätt får tag på allting nu för tiden?

Jag är hur som helst i sorg, eftersom att hon spelar på kvällen den 26e på Bråvallafestvialen i Norrköping. Jag åker ifrån Sydafrika dagen innan och landar den 26e, 09 på morgonen åp Arlanda. Men jag funderar starkt på att dra till Norrköping ändå, det tar bara drygt en timme med SJ tåget och jag har längtat efter att få se henne live. 

Så om någon jag känner ska dit så hojta, jag kanske får ett infall.

Borde dock inte lyssna på henne en solig dag som denna, blir så förbaskat melankonisk. Måste ju peppa mig själv, tänkte gå till gymmet och få ur mig all frustration som trots allt gror inombords när man är 1200 mil ifrån alla man bryr sig om.


Kommentarer
Tess säger:

Visst är det så sääääääämst att hon spelar på torsdagen. Jag vill också se henne :(:(

Svar: Jag vet:( SUCKS
Annika

2014-05-18 | 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback