Att värna om sina läsare och sitt eget bekräftelsebehov på samma gång

Jag har ju märkt en brutalt minskning i besökarantalet här på bloggen - alltså, man kan ju förstå att nyhetens behag har lagt sig lite (jaa du är i Sydafrika - get over it och så vidare). Meeen, desto mer värdefulla är ju ni läsare som hänger kvar, och jag fick just klart för mig att det är inte alla utav de som läser här som vet om hur man kommenterar inlägg. Och det vore jättekul om ni ville kommentera ibland när ni har läst så jag vet vilka som är här inne och kikar, så jag tänker berätta.

Såhär gör ni alltså för att kommentera:
Varje inlägg har ju en rubrik, och under varje rubrik så står det i liten text vilket datum och klockslag inlägget är publicerat. Precis till höger brevid "KL: tid:tid" så står det "Kommentarer". Klickar man där så dyker det i ett formulär som man fyller i och sedan så klickar man på skicka. 

Voila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback