Att få sina misstankar bekräftade

Tidigare i veckan så skrev jag om en kille som hjälpte mig att bära mina matkassar en bit påvägen hem från Köpcentrumet. Ni kan läsa om det här. Där beskrev jag i alla fall att trots hans goda handling så kunde jag inte hjälpa att bli misstänksam över att han hade andra intentioner. Det jag inte skrev var att han bad om mitt nummer så att vi kunde festa ihop någon gång, och för att komma undan på ett smidigt sätt gav jag honom min facebook istället. 

Hur som helst. Igår skrev han till mig och självklart så var det första han skrev något så ädelt som "Hi sexy". Detta blir ju inte bara framfrusigt och olämpligt eftersom att det är helt uppenbart på min facebook att jag är i ett förhållande, det blir dessutom extra motbjudande eftersom att han själv har flickvän. Varenda bild på hans facebook är tillsammans med henne. 

Min intuition var tyvärr rätt denna gång. Fenomenet "den snälla killen" som är så himla vänlig och sedan så baaaam så var det sexuella anmärkningar under ytan. 

Oh well. Min kväll är iallafall exakt som jag tänkt mig. Sitter i soffan, äter saker och slökollar på TV.

(BILDMONTAGE. Närå, men bilden är tagen i Växjö för typ tre år sedan. I biblioteket. Ser lagom allvarlig ut, men jag tror att jag var lite skoltrött fast på ett tillfredställande sätt. Där man liksom känner "idag har jag minsann pluggat duktigt och lärt mig ett och annat").
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback