att bli uppäten inifrån

Föreställ dig att du har en viss kvot med energi som du använder dig utav för att kunna fokusera när du gör det du ska om dagarna, t.ex arbetar eller studerar. Under särskilda perioder i ditt liv behöver du extra mycket fokus. Du behöver bra sömn, bra mat, frisk luft och ett stort mått koncentration och energin hjälper dig med detta.

Men så tänker du dig att hur du än gör så finns det någonting som tuggar bort bitar utav din energi dygnet runt, jämt. Det spelar ingen roll om du har ett viktigt möte eller en uppsats att genomföra, detta någonting tar inte hänsyn till någonting heller. Så är det att ha OCD. Vad jag än gör så får jag aldrig behålla den energi som jag behöver. Klockan är 12:27 och jag är redan redo att lägga ner för idag, jag är redan utmattad.

Men, det går inte för sig. Den här veckan måste jag vara tre gånger så effektiv som jag är i vanliga fall om jag ska hamna i fas med studierna så det är bara att kämpa emot. 

Till er som delar denna börda i vardagen; kör hårt, vi fixar detta.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback