for a little while


Från Transitions, Johnossis nya album.

Johnossi skulle nog enkelt kunna klassas som ett utav Sveriges absolut bästa liveband, när de inte spelar på festival. Jag har nämligen hört att de mest är fulla och ofokuserade då. HURSOMHELST. Jag har sett dem live en gång på Debaser medis i Stockholm. Det var brutalt jävla äckelbra. Hans röst är fantastiskt, jag får nog lov att säg att jag blev betagen. Förvisso blev jag även betagen då jag såg Florence and the Machine där, så det kanske är debaser medis som är fantastiskt och inte artisterna?

Tål ej att tänkas på.
Nu ska jag fortsätta med min älskade lilla hemtenta i Ekonomisk Teori. Det känns som att tiden rinner ut i takt med att jag inser att den känns rätt svår ändå.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback