fucks sake

 
Det är motsatsen till roligt att bo i lägenhet när det är fest onsdag torsdag fredag lördag i antingen lägenheten ovanför, under eller brevid. Jäkla mufflon som ska lyckas ha fest utspritt under hela veckan så att jag aldrig kan veta säkert om det kommer att bli en harmonisk kväll. 

Inatt är det lägenheten ovanför som brassar på. Det är ett gäng grabbar som alltid kombinerar sina fester med att skrika sjukt mycket, vet inte vad de skriker om men skojjsigt har de. Dessutom kör dom 90-tals musik. Just nu är det nån vidrig technolåt som jag tyckte mycket om på den tiden det begav sig.

Ack, att studera på ett campus där det finns två uteställen.. Fördelarna brukar väga upp, men jag orkar fan inte två nätter i rad. Dra åt helvete, lyhörda lägenhetsbyggnader. 

(nu vrålar de "när vi gräver guld i USA och delar ett kärleksfullt ögonblick där vänskap är ekvivalent med blickar som utbytts under hetsigt studsande och frenetiskt viftande armar.. jag är väl avundsjuk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback