balafton



Ja, alltså vi var FÖRBANNAT läckra igår. Jag kom fram till att jag vill gå omkring i min klänning hela tiden. Nu vore ju det defintionen av sinnessjukt om jag bokstavligen gjorde det, så fine I won't, men ändå. Tänker på den där låten "moviestar oh moviestaaar, you think you are a moviestaaar".
 
Jag lyckades ju tvyärr med den stora bedriften att trots typ trettio kameror inte få en enda bild på och min karlakarl och jag vet inte, känns förjävligt? Vem är så dum? Jaaag! 

Balen var i ett mycket fint slott. En miljö jag lätt kan vänja mig vid alltså. Och maten gjorde mig så positivt överraskad! Supergod getosttoast, ryggbiff med tryffelsås samt en chokladfondant till efterrät. Mmmm:):)

Och som krydda på aftonen så hade man, om man stått utomhus runt tolv på balaftonen, fått se hur min uppklädde Emil bar mig över is och snö för att jag hade ont i fötterna, med slottet i bakgrunden och en stjärnklar himmel som kuliss. Haha. Romantik..


Kommentarer
Elin säger:

Galet snygga!!

2013-03-02 | 19:10:37
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback