resfeber

JAG ÄR SJUKT EXALTERAD!!

Jag börjar bli knäpp. Om en vecka har jag landat. What-the-fuck känslan är total och härlig.
Vad ska jag göra där nere? Chilla med släkten! Tydligen så ska jag köpa med mig lite svenska delikatesser till dom jag ska bo hos, sen ska vi ha getfest för att fira min ankomst och sedan har det varit tal om både Serengeti national park och kusten. Vet inte vilket det blir. Vad som helst blir nog fantastiskt, säger känslan mig.
 
Jag har massa plugg och doningar att göra innan men det pirrar alldeles fantastiskt i magen just nu när jag sitter och kollar på fotografier från detta Afrikanska land. Det är bara så förbannat härligt att göra någonting så förbannat exotiskt i sällkap utav folk som kan områdena och som tillhör familjen. Det gör allting så mycket mer avslappnat och soft. Chill. Woho.
 
Den här känslan behöver jag för att tackla denna mycket fullspäckade vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback