livet

Är mäktigt.
Det kan göra så stora vändningar.
 
Jag har precis kommit ett steg närmre att upp nå ett utav mina allra största mål.
Jag snurrig och det är inte av stress för tillfället, jag är bara så exalterad och förstår inte vad som faktiskt sker.
 
Vill ni veta?
Jag har blivit nominerad till en utbytessplats i Sydafrika våren 2014. Allt för att jag tackade nej till Japan - det verkar som att min magkänsla är mer intakt än vad jag själv har trott under en tid. Nu är jag ett steg närmre och det känns  äntligen som att mina ansträningar har gett mig en rättvis chans att komma dit jag vill.

AHHHHHHHHHHHHHHH VAD BALLT!
Ingenting står skrivet men chanserna är goda! HEJA!

Kommentarer
Kristina säger:

Åå va härligt, storgrattis och lycka till! Kristina o Lasse

2013-01-06 | 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback