känslan idag


Fick för mig att sminket såg lite fjärdraktigt och ballt ut, men det var bara fult. Det gör ingenting dock, jag har faktiskt alltid varit otroligt usel på smink och hur många hundratals gånger jag lägger en flytande eyeliner så är det kanske en handfull det blivit riktigt lyckat. Så det var ju inte lönt att försöka "spinna vidare" på stuket och ta lite balla bilder. Men bilderna blev i övrigt rätt bra.

Jag tog även några glada.

Om någon undrar så är jag inte mer egocentrerad än normalt idag. Men jag är på ett oerhört fuck-off humör där jag inte gör någonting vettigt men har känslor inombords som behöver tas ut eller plattas till eller byggas på, fan vet jag. Vet egentligen aldrig vad som gäller när man är på det här humöret. Rycka upp sig, har jag hört är en bra idé - men istället för att ta tag i mig själv sitter jag här och stör mig på det fula sminket på några bilder som ändå bara föreställer mig själv i mitt rum på en snöig torsdag i Växjö.

Jag säger då det. Livet hade kanske varit lättare om man fötts till en ekorre trots allt, som en klok vän en gång föreslog. 



Kommentarer
Julia säger:

Du är så snygg kära rumskamrat! otroligt snygg faktiskt ;)

2013-02-08 | 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback