uppiesuppiepl

...
250 ord in, 13 250 ord kvar.

Det är ju... bra. Speciellt eftersom att det som skrivits kommer behöva skrivas om kanske 10 gånger. Men frukta inte, nu har jag börjat och jag har gett mig fan på det. Det är "ge mig fan på det" känslan som har tagit mig dit jag är idag *känner mig heroisk utan att ha förtjänat det*.

Det som är lite speciellt med min studieteknik är att jag läser på och bestämmer vad jag ska skriva i mitt huvud under många dagar innan jag börja skriva ner. Så även om dokumentet är tomt så kan jag ha arbete mostvarande 3-4 sidor som bara måste skrivas ned. Jag är inte bekväm med att skriva ner innan jag har stukturen klart för mig, men nu när man har en handledare att skicka in arbetet till under gång så tror jag inte att han köper min "mentalt arbete"-förklaring hur sann den är.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback