bdaykid




I lite varierande fotoformat vill jag bara visa upp mina goda vänner och deras närvaro i mitt hem igår. Det bjöds på pannkakstårta, kladdkakor, muffins och diverse alkoholfria drycker (bara för att berätta för er att studenter inte alltid är alkoholister även om de bor på ett campus där det vore socialt accepterat, no questions). Det var en kväll där jag kunde luta mig tillbaks och se på nära håll hur den perfekta ursäkten att fylla år kan användas till att samla människor man trivs bra med. Ni har att göra med en bloggerska som är mycket trött efter några nätter med lite halvdan sömn och framför mig har jag en dag i skriveriets tecken. Min första tenta i fred- och utvecklinggstudier skall lämnas i imorgonbitti följt utav ett seminarie med diskussioner.

Wish me luck. 1470 words left to go.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback