otippat

Imorse vaknade jag inte upp med särskilt höga förväntningar på denna dag. Det är helt okej, jag hade inte planerat in att träffa någon för första gången på väldigt länge och jag tänkte mest pyssla med sådant som behöver göras.

Men så händer någonting tämligen särskilt!
Jag blir erbjuden att åka till Pakistan, eventuellt också för att vara med på ett bröllop. Något sådant erbjudande har jag inte fått förut. Dessutom sades det lite underförstått att jag inte behövde oroa mig om "praktiska detaljer" själv.. Är inte det lite sjukt?

Tilläggas bör att det är en person som har studerat utbyte här på Universitetet som ska gifta sig, det var inte någon helt random även om jag finner hela situationen totalt slumpartad. Det blir ingen Pakistanresa för mig men möjligheten är nervkittlande.

Kommentarer
elin säger:

Lite skumt, men charmigt :P

2012-03-10 | 10:56:12
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback