det gick fort

Tolv timmar i Växjö och mitt ansikte är fullt utav stressutslag.
Jättevackert är det! Jag är alltså rosafläckig på ett mycket märkligt sätt. Ett sådant utseende som man bara vet att man måste sminka över, för annars kommer folk tro att man bär någon underlig sjukdom. Och det kan eventuellt orsaka dålig stämning, jag vet inte, jag kanske ska prova att klampa in i skolan och dra en rövare "Hörrni, det jag har i ansiktet är smittsamt och går aldrig över! Happ, ska vi sätta igång med seminariet?"

Stressutslagen bero på att jag har ungefär 1½ timme på mig att äta min lunch, skriva min analys inför seminariet 13.15 samt skriva ut analysen och lämna in till läraren. Det kan bero på att jag liksom inte kunde komma upp ur sängen imorse.

Men, å andra sidan så är solen på superbt humör idag och resten av kvällen ska jag bara tvätta och fika så jag ska väl överleva de här dagen också. Ska bara ta tusen djupa andetag först. Och lyssna lite mer på Avicii.

Tillsvidare: Här är jag och flamingon Ringo i fredags innan utgången som var grymt härlig och grymt smärtsam! Berättelse kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback