the battle continues

Jag tror att jag har en vendetta mot dom tyska utbytersstudenterna.
Ni kanske minns ett tidigare inlägg om hur en mängd tyskar var uppe och skrek halva natten en gång och det blev liksom en utmaning för mig att sova medan det skedde?

Igår tog det nya dimensioner. Jag vill introducera er för:
ANNIKA VS ZE GERMAN BATTLE
: ROUND 2

Igår så stod jag i fönstret och skulle släcka nattlampan.
Jag ser hur en tysk nedanför tittar rakt på mig, och sedan ropar på sin vän som också kommer. Ungefär några sekunder senare slår det mig att jag alltså bara är i nattkläder och därför bör avlägsna mig från fönstret.

Så jag går till sängen och hör hur de pratar, men förstår såklart inte vad de säger.
Och så... BAM! BAM! BAM!

DOM KASTADE SNÖBOLLAR PÅ MITT FÖNSTER.
Hur tror ni man ska sova när man hör jämna dunsar och tyskt skratt som ekar över hela byn? Ni förstår säkert att det inte är så enkelt. Och eftersom att jag är helt hundra på att ni tar mitt parti ("men jag tycker tyska utbytesstudenter är trevliga..." Näe, lägg av) så kommer ni kanske tycka att jag var helt briljant i mitt agerande.

Vet ni vad jag gjorde?
Jag ställde mig i fönstret och tittade på dem.
Och jag vet inte hur det kom sig att dom la av men jag har några idéer.
I) När min ståtliga kroppshydda tornade upp sig så visste dom inte till sig av skräck
II) Att det är jävligt creepy med någon som bara står och tittar ner på en utan att röra sig.

Ni kan ju få avgöra själva.
1-1, motherfuckers.



Brottsplatsen.

Kommentarer
elin säger:

Klockrent!

2012-01-10 | 17:01:42
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/
Kajsa Persson-Berg säger:

Av erfarenhet VET jag att alternativ 2 fick dem att försvinna. En stirrande Annika är inte att leka med! ;)

2012-01-10 | 21:37:08
Bloggadress: http://ebbakajsasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback