sjuuukt

Nu har jag börjat skaka och har numer ont i mage, huvud, svank, hals och tänder.

Alltså jag vill inte ens ha glassen jag har skopat upp. Jag tittar på den med förakt. Där är den, söt och ljuvlig, och jag vill hellre dricka vatten. Det hade jag också gjort om det inte var så förbenat smärtsamt med kallvatten. Tror att jag istället återgår till att lägga mig i fosterställning i sängen och hoppas att det snart går över.

Jag inser ju att jag framstår rätt klen nu.. Men jag svär, jag är hur tuff som helst. Jag har bråkat med en apa i Indonesien. Det var en mycket, mycket liten apa. Händerna kan inte ha varit mer än en fjärdel del så stora som mina händer. Men saken var den, att den ville ha min vattentäta påse. Då var det krig. Hårt mot hårt. Eller okej. Hårt mot klent. Och då var jag inte det förstnämnda.

Men jag vann!

oki.. Att blogga när man är sjuk är värre än att blogga när man är full.


Kommentarer
elin säger:

Du bekräftar min misstanke om att apor är lömska

2012-01-31 | 07:52:15
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/
Emmi - pysslar och designar säger:

krya krya krya!

2012-01-31 | 11:29:29
Bloggadress: http://emmiavergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback