sjukt tråkigt att läsa, obs!

Jag kan inte servera er någonting av intresse. Har förvisso haft en otroligt bra helg, men idag är jag låg för att jag är så trött, och studierna ligger på en hög som jag bearbetar alltför långsamt för att kunna känna mig redo för en hetsig debatt imorgon.

Jag kan tycka Söndagar är ruskigt gemytliga men jag behöver en rejäl energikick idag! Uppåtjack..? Näääjjjjjdå.

Ska diskutera muliticulturalism och feminism imorgon med en grupp av varierade nationaliteter, och det är intressant men det kräver en säkerhet i sina argument och ett lugn även då man inte håller med. Problemet är bara det att fallet vi ska behandla ska man kunna ta båda sidor i, det vet man inte förren imorgon. Ska tala för och emot. Och jag är helt tom i huvudet.

Böh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback