jaha.

Det står underligt stilla.

Precis som att jag inte förstått att jag faktiskt hade tenta i måndags, och därför stängde av mobilen och somnade om när larmet ringde. Precis som då, så sitter jag nu och har inte skrivit ett enda litet ord av de 3-4000 ord som ska skrivas på uppsatsen.

Det är så konstigt, för jag känner mig varken motiverad eller stressad. Hela dagen har jag suttit här med papper och artiklar omkring mig som jag inte har gjort någonting utav.

Jag har inte för avsikt att bli en person som verkligen halkar efter på dealines, men jag vet faktiskt inte hur man skriver en artikel på ett ekonomiskt ämne, tro det eller ej, och orden kommer inte att trolla fram sig själva heller.

Märklig sinnesstämning är jag i, otroligt märklig.
Känner mig nästan lite likgiltig inför studierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback