glada danskar

OBS! VARNING! Om du är en känslig person bör du nu titta bort. Glada Danskar överallt!

Det var en lyckad återträff igår. Kände mig så lugn med att det skulle bli sköj, av en väldigt enkel anledning. Jag har delat allt med dom här människorna. Dom har sett mig i mina bästa och mina allra sämsta skick, där borta på Borneo. Vi har delat sängar och tallrikar, vi har svettats och skrattat och festat och badat. Vi har varit med rån och draman, och vi har stått på toppen av ett berg.

Känner mig så jävla bekväm i Köpenhamn också, trots rådande knivbråk nere på gatan. Då var det rätt skönt att sitta uppe i fönstret och vara observatör istället för utsatt. Sjuka kvarter, dom där bakom centralstationen.

Men det verkade ordna sig där nere på gatan. Samtidigt låg vi i en hög i sängen och spelade våra favoritlåtar från Borneo och dansade på rygg. Väldigt löjliga måste vi ha sett ut, väldigt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback