feeling



Det finns någonting väldigt bra med dagar då jag känner som jag gör idag.
Nämligen att det lilla gör mig glad.

Köpa en blåbärsmuffin i stan - Glad.
Se att tvättrummet är ledigt - Glad.
Hitta salt&peppar kvarn på rean - Glad.
Äta carbonara ikväll - Glad.

Det är så simpelt, när livets lilla uppskattas. Jag är liksom tillfreds på ett helt annat sätt. Jag vet att jag ska sitta hemma imorgon och studera, varvat med diverse promenader och säkerligen någon liten fika. Och det känns som att jag inte behöver göra någonting mer avancerat än så just nu.


den kursbok jag läser i just nu

Kommentarer
Anders mamma säger:

Finns ett talesätt: kan man vara glad åt lite så har man mycket att vara glad åt. Så sant! Kram på dej!

2012-01-18 | 21:54:24
Sara säger:

Fan den boken ser ju rätt lovande ut ändå?

2012-01-19 | 09:27:51
Bloggadress: http://litets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback