alla dessa mirakel


Inte idag.

Okej. Snön ligger kvar. Ville bara säga det till er, eftersom att det här måste vara något slags rekord i Småland. Det har inte regnat bort, det har inte blivit slask. Det är stabil snö allover Campus, igår var jag tvungen att springa med Kajsas Border Collie Felix på en äng en snabbis för att få känna mig lekfull igen (vi har föreslagit pulkaåkning inom umgänget, jag önskar att jag hade mina termobrallor här nere).

Idag har jag fortskridit genom minuterna som ett under utav harmoni. Promenerat i solen (och bitvis blåsten) till Willys med Kajsa och Felix. Tvättat. Ätit bra käk; OBS ÅT AVOCADO!!! /Lyx.

För tillfället tvingar jag mig själv att sitta här stillsamt och försöka plugga, istället för att hämta mitt paket från Nelly som väntar på ICA. Måste.fokusera.

TILL POÄNGEN!!!

Okej.. jag har ingen... Tyckte bara inte jag kunde låta bloggen vara snustorr en såhär fin fredag. Såatte, hej hej! Angenämt.

Jo, en sak kan jag fanimig säga er. Idag när jag tvättade så klev en kille in och frågade om det var ledigt och jag svarade "om fem minuter", så han sprang iväg igen.  Han dök åter upp en stund senare, några få minuter, och jag hade precis börjat sortera min tvätt mellan påse/torkskåp/torktumlare. Nu snackar vi tvättade underkläder och sådant. Då ställer han sig liksom och tittar på mig medan han väntar. Det var väldigt obekvämt, att bli övervakad när man sorterar underkläder.

ÄR NI NÖJDA NU? Närå. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback