ah... nein.

Stensjuk.
Fick halsont sent igår. Visste att jag skulle vakna upp sjuk idag. Känslan är alltför bekant och det sätter sig alltid i min hals.

Så nu tippar jag att efter dagens seminare (jag tror jag måste gå dit ändå) så går jag och köper glass sedan låser jag in mig och väntar på bättre tider. Darnit! Jag hatar att vara sjuk. Det är så obehagligt när man har den känslan i halsen.

Har seminarie om tre timmar typ och har faktiskt inte skrivit min uppgift. Undrar varför? Kanske för att jag fasar för dagens debatt. Vi ska prata om huvida det är rätt att ge speciella rättigheter till minoritetsgrupper, ex att vissa ska få hoppa över religionskunskap och sexualundervisningen i skolan för att deras föräldrar anser att det inte är lämpliga ämnen.

Finns det något rätt svar?


Mondaaaaay bloody mondaaaaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback