sjukdag 3



Annars rååååhh?

...Öhm. Min vän Lasse drar till Kambodja imorgon. Han ska bo i en svit i djungeln. Sedan drar han till Koh Kood i Thailand i en vecka.

Själv är jag sjuk i Växjö.
Men det är inte helt actionfattigt här inte! Nu ska ni få höra.
Elsladden till min kaffebryggare har nämligen börjat smälta.
Jajjemen. Upptäckte det tidigare idag faktiskt, det är oklart när smältandet satte fart men jag tror sladdfan har legat mot en spisplatta som varit varm för det är ingen vacker historia.

Som tur är, så är det bara ytan på sladden som har skadats. Så man kan utan problem brygga kaffe fortfarande. Så med andra ord kanske det inte var en så spännande sak att berätta för er.

Fuck it, right?


Kommentarer
elin säger:

linda lite eltejp, just to be safe

2012-02-01 | 21:21:25
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/
Bella säger:

Usch, men instämmer med Elin, på med lite eltejp. Krya på dig love!

2012-02-03 | 01:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback