underbara idioiter - keep em' coming

En blogg är ju bara en blogg. Vad den än innehåller så är det alltid personen som 'äger' bloggen som bestämmer vad som ska stå. Och det bästa är ju att man väljer helt och håller hurvida man vill läsa eller inte.

Därför är det märkligt med alla dessa personer som väljer att klaga. Som går in, och som bemödar sig att lägga negativa kommentarer. Speciellt i bloggar som inte provocerar, utan enbart är livsstilsbloggar. För mig är det inget konstigt att någon som skriver om att bantning är bra kan få kommentarer som diskuterar detta, men när det bara är ett inlägg om någons dag och en person tycker att "nu jävlar ska jag skriva vad jag tycker" och det blir som här nedan, då är det lite sjukt.

I give you: Lotta klagar på Amanda Schulman för att hon missbrukar ordet "härligt".



Det roar mig något så oerhört.
Lotta tycker inte att allting är så jävla härligt.
Då får inte Amanda komma här och påstå det!

Kommentarer
Bella säger:

Häääääääärligt!

2012-02-04 | 19:18:31
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback