otroligt stor glädje



Ibland så blir jag så glad att jag faktiskt kan känna bröstkorgen nästan skutta, det är helt sprättigt i armar och ben och egentligen borde jag dra ut och jogga för att bli av med all den massiva överenergi som har slängst in i min kropp.

Det finns några saker som har den här kontrollen över mig. Den där hållhaken som bara inte går att rubba; det är bara så att det kommer att göra mig glad. En utav dessa saker är ju våren, och idag är det tamejfan orubblig vårfeeling här i Växjö. En annan sak är att se mina Idoler live.

OCH NU SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ SE DAVID GUETTA LIIIVE!

Ni fattar inte! Det är ett av mina livsmål! Jag tror fan jag har det uppskrivet, "se David Guetta även om det innebär att du måste åka till Rio de Janeiro". Alltså vart jag lite bitter när jag missade honom i Stockholm förra året då han också besökte summerburst. Trodde väl inte att det skulle ske två år på rad. Men så fick jag ju veta igår att det kommer hända. Han kommer.

Och jag har köpt min biljett.
Jag är så, så, så ohyggligt glad och taggad.

Jag kommer säkert grina när jag hör Without You. Av glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback