ljuv musik i mina öron - not

Inatt vakande jag runt 02. Då hade jag ganska precis lyckats somna efter en förfest i lägenheten brevid, och skulle nu istället få avnjuta efterfesten i lägenheten mittemot.

Och det är ju någonting alldeles särskilt idiotiskt med efterfester. Denna var inget undantag. Nu vill jag att ni föreställer er spanjorer som sjunger "Fuck her Gently" och "the Roof is on fire" på gitarr, någon slags trumma och med en person som har som uppdrag att vissla i otakt till alltihopa.

Japp. Det var motsatsen till ljuvligt.
Och jag är så oerhört trött idag.

Kommentarer
Bella säger:

DAMN THEM!!!!!!!!

2012-02-08 | 11:26:34
Sara säger:

Jag säger bara: öronproppar. Funkar 6 av 7 kvällar i veckan.

2012-02-08 | 22:21:06
Bloggadress: http://litets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback