jag tycker inte om när det översta inlägget på min blogg är negativt så här får ni era busiga jävlar

Jag gick upp 06, repeterade lite och skrev tentan. Fast jag var nästintill förödande oförberedd så gick det ändå okej. Jag tror inte att jag får godkänt, men däremot så är det känslan utav att jag inte bara låg i sängen och tyckte synd om mig själv som kändes som en vinst. Jag gick upp, slog mig ned och skrev allt jag kunde. Gick först av alla och var stolt som en idiot, fast jag fick lite medlidande leenden på min väg ut.

Det är lugnt. Jag är på sjukt bra humör idag.
Otippat måhända, men så är det!

På agendan står det tur till stan, vilket är rent ut sagt livsfarligt eftersom att pengarna kom idag. Jag måste komma ihåg att jag ska till Stockholm och gå ut två kvällar i rad nästa vecka, det kostar multum. Jag har på riktigt börjat tänka om mitt tidigare inlägg om att inte höja bidraget. Jag har aldrig pengar över, inte ens när jag struntar i att köpa alkohol och kläder. Jag skulle just nu behöva lite kläder som passar, åtminstone ett par byxor som inte hänger. Då blir det knapert så in i helvete.

Och mina inlägg om skoköp och annat är givetvis pengar tagna från sparkontot. Det kontot fungerar inte som sparkonto just nu kan man helt lugnt säga. Köper dock hellre sommarskor på rean över internet i Januari än dyrt i butik i Juni, även om det är sjukt frustrerande framförhållning.

Jaja, nog om pengar. Imorgon har jag nöjet att gå igenom alla mina kvitton sedan förra månadens CSN. Det kommer att bli en skräckinjagande upplevelse. Men det är imorgon det, idag är det supermysmiddag med tre tjejor som också var tappra och skrek tenta imorse!

Jag är helt jävla körd i huvudet just nu, bara så ni vet! Mentalt en totalt misch-masch av en otrolig energi, en halvsjuk skalle och massor massor massor att tänka på och reda ut. Men ni vet, så länge jag är glad så går ju det med. CIAOPAOW!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback