amandamalm.com



Ifall jag genom livets outgrundliga vägar hade hamnat på andra sidan jordklotet, var född naturbegåvad och tillräckligt kreativ för att öppna en läcker vintage webshop och hade en stor äventyrslystenhet som övervann min nuvarande orosläggning... Ja, då, då hade jag levt exakt som Amanda Malm gör.

En för mig off the roof inspirerande blogg. Varenda foto, plagg, färg, plats. Allt ser så ljuvligt ut att jag smäller av, och det bästa är att hon lever sitt liv exakt så som hon känner för.

Heja heja heja. Tänkte precis skriva att om jag hade vart rik så hade jag köpt ett utav hennes handgjorda laptopskydd för 1000 spänn men jag tror inte mitt bekymrade sinne skulle kunna ursäkta att frakta någonting från Australien för mitt estetiska nöje..

Dessutom så inser jag verkligen att jag behöver mer färg i min bloggdesign. Upcoming!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback