here comes laughter

Såg detta i aftonbladet och var tvungen att dela med mig.
Det är en samling med 50 helt sjuka LP-skivomslag som har dokumenterats med tiden.
Jag har valt ut mina favoriter.

Vet liksom inte vad jag ska säga? Det är så underbart? Jag tänker på alla som är inblandade i processen. Vem fick vilken idé? Varför sa inte fotografen ifrån? Vem redigerade? Vad ville artiserna uppnå? Förstod Svetlana vad blow betyder, och varför ser hon så uttråkad ut om flöjt är hennes passion? Vad har Amazing Grace med alkohol att göra?







Har ni någon favorit?

Kommentarer
elin säger:

Svårt val, men pooh man får nog min röst XD

2012-04-01 | 17:41:52
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/
Bella säger:

HAHAHAHAHAHAHA DEN SISTA

2012-04-01 | 20:58:22
Susanne säger:

Guuuud! Hahahaha. Är det här på riktigt? Nummer 2 är den sjukaste. Så jävla nördig men ändå snuskig. Den får mig att undra mest.

2012-04-01 | 22:10:38
Bloggadress: http://www.online-skor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback