en slutsats om att dra slutsatser just nu

Jag har en klok sak att meddela, believe it or not.

Eftersom att jag just nu känner mig exceptionellt krisande här i livet, så är det ingen idé att jag skriver för mycket. Det är tillfälligt detta. Problemet när man sitter och vrider och vänder på saker när man känner sig nedstämd och förvirrad är att man riskerar dra slutsatser som är representativa för hur man mår just nu. Slutsatser som inte är särskilt bra eftersom att man blir än mer negativ och gör det svårare för sig själv att återhämta sig.

Det är därför jag inte skriver. För min egen skull så vore det rätt dumt. Det finns ändå ingen förutom jag som måste bearbeta alla mina frågetecken och rädslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback