yesterday


Jag och min vän Haris!


Fadder-Sara, fest-Ayan och spindelRonja


Årets nolla Carlos med sina broads


Hahah, våran Joker.

Foton: Csongor Konya, vaxjonytt.se

Vårat djungelgäng (+en joker) lyckades sprida wildlifekänslan på stallarna igår, for sure. Jag träffade mina härliga vänner på maskinteknik, including Haris, och dessutom som vanligt så hälsade jag på ett gäng människor som jag känner igen men verkligen inte kommer ihåg varför vi hälsar eller exakt när/hur vi träffades.

Detta är verkligen en liten bubbla på sätt och vis, Campuslivet. Jag sitter här nu och vet inte alls vad man gör av sin helg, förutom att festa vilket jag tro det eller ej inte vill göra idag. Kollar på TV3, ska storkoka.. Well. Jippey?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback