full house


Jag och Carro pre-partey moment!


MYSIGT!!


Jag, Jiske och Julia!


Fräschingar


Jag fick och en fantastisk skylt och godis. Och så bjöds folk på muffin!


Det fick bli ståplatser för de som dök upp härefter.


eh ja, nu får ni alla fall en idé om hur jag var klädd för aftonen.


Jag fick en ISP-mus! Den klår inte Ralf (råttan jag fick av Berta) men den är ändå görgo.


Katarina, ISP-musen och jag


Peeeeps!

Igår var helt fantastiskt gemytligt.

Bjöd in till lite födelsedagspartaj. Jag trodde väl inte att det skulle dyka upp mer än 15 pers. Jag var så kolossalt fel ute - det gick knappt att röra sig i lägenheten. Vi måste varit 30 pers minst. Finingarna sjöng för mig och jag fick vin, godis och ballonger. Sen var det bara att fiesta runt, vi sprang in på stallarnas och hade en riktigt bra kväll all-in-all.

Jag älskar det här stället.
Idag mår jag inte så bra (jag sitter fortfarande i sängen), men det var det väl värt. Min roomie Kajsa och två andra faddrar, Johannes och Carro, är här och vi har käkat Billys panpizza och kollar på Sunes sommar. Det jag skulle göra egentligen var ju sitta i biblioteket precis hela dagen. Men med tanke på mina icke planer både imorgon och fredag så finns tid för det också.

Åh. Så bra jag har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback