schhhhhplugg

Sitter här med den här förbannade globalization boken och ska sammanställa kapitel propfulla med helt onödigt krångligt förklarade situationer. Tack för det, Scholte. Du hade inte kunnat skippa att ha en motpol på ALLA exempel alternativt att inte ge 20 olika exempel för att förklara en term som du väldigt ofta dessutom har hittat på helt själv?



Fast NÄEE vet ni vad, så kan man väl inte säga om en så innehållsrik och givande bok?! Jag tar tillbaks precis allt. Jag ser fram emot den kommande vecka! Vi är vänner jag och författar-Scholte.


Det är ju tack vare böcker som denna som jag ska samla medel för att rädda den här världen ifrån total nedsumpning. Kolla vad sjukt intellektuell jag ser ut när jag sitter här och sniffar på den.


Hade för övrigt en intressant föreläsning om hurvida globalisering bryter ner, framhäver särskillnader eller för samman världens olika kulturer. Vi pratade om amerikaniseringen i världen och någon sa att vi bär mer "amerikanska kläder". När läraren frågade vad det innebar svarade en person "Jeans" och våran lärare spårade. Jeans skapades för arbetarklassen! Bomull är från Egypten! AAAAHHH!!!!!

osvosv Welcome to my life. Ikväll ska jag dock bjuda fyra kamrater på middag för sådan är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback