oops

Tydligen har jag inte alls tillgång till min lägenhet den dagen som står på kontraktet, för det är en lördag. Vilket automatiskt göra att jag får lägenheten först på måndag. Visste inte att man skulle veta detta utan att någon sagt det till en samt när det inte ens står på kontraktet. Kul, det där med mindreading i fastighetsbranschen...

Det kan eventuellt bli lite problematiskt att mina föräldrar åker från Stockholm med ett flyttlass den helgen.

Vid tillfällen som detta kan jag önska att jag var lite coolare, typ som min klasskamrat som är från Nederländerna men som numer är bofast med sin pojkvän i ett hus i Brasilien brevid bananodlingar och berg. Tycker det låter rätt soft liksom. Hon kan självklart flytande portugisiska. Och har arbetat med projekt i slumområden. Andra kommer bo ur kartonger i en etta som ligger i en fastighet som på hemsidan beskrivs med "strömmen kan slås ut ibland".

ÄSCH. Jag är bitter idag.
Inga pluspoäng till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback