if I was a rich girl

Sitter och kollar på ett program om miljonärer på kanal 5.
Det görs en del lalliga saker.

1. En brud hoppar upp på sin häst iförd klänning, ingen hjälm och galopperar iväg på asfalt på en ouppvärmd häst. Kanske ett trick inför kameror men det hela såg ju bara väldigt.. onödigt ut. Inga pluspoäng till henne.
2. En man gör en film om sig själv baserad på en bok om sig själv som är skriven av honom själv
3. En man har sex bilar. Samtliga mercedes. Om man ska ha flera bilar, varför köper man sex silverfärgade bilar från samma märke?
4. En av dem klipper sig nog aldrig..
5. En kille bor i ett slott som programrösten hela tiden uttalar så det låter som "Ollonets slott". Jag hoppas att personen som bor i slottet uppskattar denna detalj.

Hur som helst.
-> Tycker det är skoj med människor som bara kör sitt race. Fan vad soft att bara göra det DU vill för att du tycker det är kul, och du har möjligheten att göra det. Njuuuut! Pengar kan vara lycka. Varför förneka det, egentligen. Jag vill också bli rik. LÄTT! Jag medger att jag skulle vara extremt PK och skänka/investera och engagera mig i välgörande globala projekt men det finns inget som säger att man inte kan göra det OCH GO NUTS!!! Jag skulle bygga ett palats med såna där ryska marängtopps-tak, sen skulle jag inreda det orientaliskt med mosaikportar och smälla svinstora pelare längst väggarna i min festsal, där skulle David Guetta spela på min födelsedag och vi skulle seriöst ha ett riktigt godisregn. Det skulle regna karamellkungen över oss medan "sexy bitch" spelades och mojitos skulle serveras helt sjukt kopiöst.
Jag skulle hyra hela tåg med mina vänner och åka igenom europa. Jag skulle ha en egen kock på helgerna.

Aight. fuck it. FUCK IT I say, nu ska jag dricka mitt smaklösa jävla vaniljte. Ååååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback