i självaste fan

Studierna går så otroligt långsamt och inlärningsprocessen är så extremt utdragen när man är såhär som jag är. Vad är jag? Jag har inte förkylningssymptom och jag har inte feber, men jag är yr och svag och känner mig off. Det är som att ha ett lock på huvudet. Fan.

FAN.
Jag har inte tid med det här.

Vad viktigt det låter
"I don't have time for this right now! AAAAAAAAH!"

But seriuolsy I DON'T. Jag tänker briljera på den där tentajäveln så då får jag inte ligga efter. Sickness, be gone, direkt. Nu. Omedelbart.

Åh och ni läsare kan bara fortsätta tycka synd om mig. Buhu osv.



Fun fact: En av mina grannar hänger ut genom sitt fönster med en joint. Åh, det ljuva livet.


Kommentarer
elin säger:

You can do it!

2011-09-16 | 19:52:56
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback