exalterande update



Idag mår jag verkligen inte bra. Vilket kanske också förklarar varför jag mådde så ovanligt dåligt igår; det var inte enbart bakfylla, det var en bakfylla+ sjuk. Underligt har jag det inte så farligt med vanliga förkylsningssymptom som typ snuva, utan jag har en konsigt yrsel och svaghet i kroppen.

Totalt övertygad om att det går över snarast så känns det ändå lite bittert. Jag hade tänkt plugga idag, helsike, jag vill plugga idag. Men jag har inte föreläsning förren på tisdag nu så tiden finns ju.

Min poäng är: Det är synd om mig, jag förtjänar minst en massage, jag skulle verkligen uppskatta om någon människa skulle vilja laga ett mål mat till mig. Och min rommie Kajsa-Rut lämnar mig ända fram till tisdag. Någon som känner sig manad att åka hit till den här omvälvande staden och bo med mig lite? Kanske? Eller?

Jaaaaa, jag vet man ska inte tycka synd om sig själv. Speciellt inte när man har fått höra hela dagen om människor som det faktiskt är synd om på riktigt. Men jag är sällskapssjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback