det börjar koka

Ibland ser man saker som man bara inte kan bergripa sig på. Total grymhet. Den yttersta formen av vidrigt beteende. Människor som kan uttrycka saker, och faktiskt inte ta någon hänsyn till någon annan när de gör det.

Ren ondska. Det är det fan. Det finns inget annat än ondska i det som jag precis har läst, och jag är så arg för att det finns en säkerhet bakom datorskärmen. Jag får inte veta vem det är. Jag önskar att jag visste. Jag skulle personligen åka till den här lilla psykopatjäveln och trampa på honom eller henne. Alltså jag är så jävla arg just nu. Jag ser typ inte rakt, och det bultar i bröstkorgen.

Nej alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen jag blir galen.
Jag hatar vissa människor så grundligt.

Varför finns ondska, någon som kan besvara det åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback