den yttersta stjärtigheten

Idag är sista dagen jag kan studera innan tentan. Jag har givetvis mycket att göra (för tydligen är ingen planering bra nog man hinner ändå inte allt man ska), så jag ska sitta på biblioteket till tio ikväll. Och jag börjar min dag med en gruppredovisning så det vore ju UNDERBART att ha haft en god natts sömn såhär natten innan.

Men istället tyckte min kropp att äsch, vafan, vi håller oss vakna till tre-fyra på morgonen och har ont i hela kroppen och mår illa istället! YAY!!!!!

Jag är på jääävligt tight humör och vet inte hur jag ska fixa idag på så lite sömn och dessutom få ordentligt med sömn innan tentan. FML!

Jag vet att ingenting blir bättre av det.. men lite rätt har jag att klaga va? Jag ska droppa attityden så fort jag kommer till skolan och vara behaglig resten av dagen (stackars Kajsa som bor med mig och inte kommer undan).

Kommentarer
Isabella säger:

Hejaheja love!! du klarar av det här gaaaalaaaant!

2011-09-27 | 17:31:11
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback