bööööööööt



Jag är sjuk.
Framförallt på så vis att huvudet är tungt, halsen gör lite ont men det är mest en molande värk från skalpen och neråt som är irriterande och gör att jag har lite svårt att fokusera och att jag inte känner mig speciellt pigg och peppad.

Dock har jag lyckats fokusera åtminstone en timme med min grupp som ska tala mot globalisering i ett seminarie på fredag. Min första bedömda uppgift här på universitetet! Är inte nervös ännu. Mest taggad. Det känns som att det kan gå vägen detta, och jag inser hur mycket jag har lärt mig på bara en vecka som aktivit studerande.

Awesomtastic.
Fast justja, nu återgår vi till the intital idea of this post: Jag är sjuk, tyck synd om mig, buhu, jag har inte fått mitt csn och därför har jag bara råd med mat inte massa mer godsaker och det vill jag ju ha för att jag är sjuk och då är det synd om mig. OSV OSV.

Ni får gärna fylla i lite åt mig om ni vill, vi gör så här:
Det är synd om Annika för att _____
Annika förtjänar allmosor för att ______

Annars så får ni jättegärna komma hit och laga mat.


Kommentarer
Anonym säger:

Fin blogg snälla rösta på mig :) http://nelly.com/se/libresse/851ad4d6-306a-440f-85f9-fee8ebf55f0d

2011-09-07 | 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback