uppgörelsen

Ni vet killen som förolämpade mig när jag hade glasögon i onsdags?

Ja, det är ju såhär att på lilla campus så ser jag honom hela tiden. Jag vet inte om det beror på att han är jävligt lång och svår att undvika eller om det är så att han bara är överallt. Men hur som helst så var han också ute igår, och jag trodde väl att han hajat att jag kanske inte var så sugen på att hälsa och dansa som vi har gjort förut.

Kille: Tjaaa.
Jag: Asså, ja, vi är ju inte direkt vänner längre du och jag.
Kille: Öh, varför då?
Jag: Ja du har ju varit rätt elak mot dig.
Kille: Va, när har jag varit elak mot dig?
Jag: I onsdags.
Kille: När jag sa att du inte passar i dina glasögon?
Jag: Ja, du sa väl snarare "du borde aldrig ha dem här på dig".
Kille: Men det var ju en komplimang?

Fan. Vännen. Lär dig om livet.
Han blev i alla fall snopen och gick därifrån när jag stod på mig. Det han hade kunnat göra hade ju förslagsvis varit att be om ursäkt och säga att han inte menade något illa, så hade det faktiskt varit helt okej bara vips sådär.

Menmen.
Ingen ska trampa på mig, power to the people, och så vidare.

Nu ska jag gråta med näsan i en demokratibok.

Kommentarer
elin säger:

Varför gråta :(. Jag ringer dig senare ikväll du gick inte att nå igår

kramar

2011-10-23 | 18:23:43
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/
Annika säger:

Åh nej det är ingen fara sis. Bara efter på en skoluppgift som känns svår! Vi hörs ikväll:) kram

2011-10-23 | 18:43:31
Liiitza säger:

......What? xDDD

2011-10-26 | 01:10:05
Bloggadress: http://www.liiitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback