tack, asswipe

Typiskt.

To keep it short: Jag trivs inte i glasögon och har dem därför extremt sällan när jag umgås med andra. Ikväll hade jag det dock, och även om det låter fjantigt så kändes det faktiskt rätt "modigt" för mig att gå ut på puben i dem.

Vi går ut ett gäng, dansar, har kul. Så ser jag en kille som jag väldigt många gånger har hälsat på, och jag tar helt enkelt och petar på honom och hälsar. Han ser frågandes ut.

Han: Jag känner väl inte dig?
Jag: Jo, det är jag, Annika.

Då börjar han flina och tar av mig mina glasögon.

Han (kollar menande på mig): Du borde alltid gå utan glasögon.
Jag: Det var en ganska elak sak att säga.
Han: Vaddå, jag säger bara som det är, du passar mycket bättre utan. Du borde aldrig ha dem här på dig.

Sen tar han på sig mina glasögon och börjar fjanta runt. Varpå jag får rycka dem av honom och gå därifrån.

Det är så dumt,
för även om mina fina ISP:are gav mig många komplimanger så stör jag mig på hans kommentarer när jag kommer hem istället för att fokusera på det positiva. Inte alls för att jag är intresserad av honom, utan för att hans kommentarer slog på en öm punkt.

I övrigt en otroligt trevlig kväll. Jag är så förtjust i människorna på min linje, jävlar vilka godingar.

Kommentarer
Linn säger:

Idiot! Blir alltid lika förundrad över att världen är full med människor som inte fattar hur man beter sig i ett socialt sammanhang - hur har man kunnat missa det?!

2011-10-20 | 08:20:08
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Isabella säger:

JÄVLA IDIOT.

2011-10-20 | 11:29:49
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se
elin säger:

Vissa människor har inte mycket bakom pannbenet :(

2011-10-20 | 16:58:59
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback