mera överflödigt tjat om bali ni fattar väl att ni kommer få stå ut för alltid va?


På Bali så ser det helt enkelt ut såhär. Du lämnar hotellrummet och Hibiskusblommor är överallt, magi.



Det här stället är speciellt för mig. Förut när jag sökte på foton från världens alla små hörn så dök just det här templet upp på massor utav foton, och jag sa till mig själv "dit måste jag en dag". Såg så vackert ut. Totalt oplanerat så befann jag mig i en taxi och fick syn på en skylt som pekade inåt; tydligen så låg templet just där och det blev verklighet. Jag var så sjukt att jag knappt kunde stå men det var det väl värt.



På tal om att vara sjuk. Jag hade legat i sängen en hel dag och mådde helt kaos men jag gav mig fan på att ta en promenad. Precis såhär vackert var det. Norra Bali, Lovina. Jag har aldrig varit så glad när jag varit så sjuk.



Det här hotellrummet came fresh med varsin dubbelsäng för mig och Lasse, enorm dusch (elefantdusch, as I call it) och utsikt som var ljuvlig. Jag minns speciellt ett tillfälle då jag fick för mig att klättra upp på vår bambugarderob vilket eventuellt inte var en bra idé, för de är inte vidare stabila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback