måndag

Låg vaken till tidigt, tidig morgon. Somnade någon gång efter 05. Självklart försov jag mig därefter, och stressade upp. Vilket ledde till att jag spillde ut massa kaffe och blev försenad till mötet med gruppen där jag för övrigt tippar att jag inte bidrog med någonting.

Additionally, så tappade jag min plånbok någonstans på biblioteket. Den vart som tur var inlämnad men jag fattar knappt att jag glömde den från början, sjukt anti-typiskt mig.

Känner mig instängd i mig själv i dag på något underligt vis. Det bankar hårt i bröstkorgen och huvudet går i oproduktivt högvarv.  Skönt mörkte ute också.
KUL!



Imorgon måste på alla sätt och vis bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback