jag vill introducera: respektbarometern

Istället för att straffa mig själv för att jag slösade så mycket i början utav månaden så tänker jag berömma mig själv för att jag klarade mig på så lite i slutet av månaden.

Imorgon kommer mera cash, men de sista fick bli på MINTCHOKLAD!!!

Mintchoklad+Promenad med Ellinor= Uppåttjack.



För er som inte har ätit mintchoklad och ständigt måste hänvisa till "Men asså jag har ju smakat afte eight", ni begriper inte skillnaden. Och det är okej, jag är storsint, ni förlåts för den bristen. Tilläggas bör dock att om ni inte snart börjar äta mintchoklad, så måste jag nog hänvisa till min respektbarometer;



Ja som ni ser här så ser det inte så ljust ut för er som äter "Inte mintchoklad". Det betyder inte att jag hackar på er för att ni äter t.ex potatismos, men det förutsätter att ni äter mintchoklad vid ett senare tillfälle. After Eight räknas dessutom som en klass för sig och ligger mest på barometern som ett statement.

Ska det vara så förbannat svårt?

Kommentarer
Linn säger:

HAHAHAH! Exakt sådär är det för mig när folk jag pratar med inte har läst Harry Potter. Högst upp är för sånna som jag, mitten är för de som bara har läst böckerna EN gång var. Längst ner är för dom som säger att de inte behöver läsa dom för att de har sett filmerna. THE ULTIMATE BREAKDEALER!

2011-11-24 | 22:33:23
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Sebbson säger:

Y U NO Respect us potatismosare? D:

2011-11-24 | 23:40:19
Tess säger:

Hahah oh Annika! Äntligen någon som visar upp att det faktiskt är skillnad!! ;)

2011-11-25 | 11:09:32
Bloggadress: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback