jag är sämst på att ta kritik



Jag har skickat in första utkastet till min krönika. Jag säger såklart till när den är ute "officiellt". Hur som helst; fick svar om att det kommer komma feedback nu i dagarna på vad som ska ändras.

Ändras?
Blir genast rädd. Generad. Tänker att fan också, tänk om den inte dög? Vad är det som inte fungerar, måste jag ändra hela den röda tråden? Jag är inte bra på att ta kritik. Inte ens om den är konstruktiv. Jag är nervös redan, fastän jag inte ännu vet vad kritiken gäller. Den egenskapen är verkligen ett handikapp. Det är enklare i en diskussion öga mot öga för då finns ett tonfall att läsa av och bemöta.

Kommentarer
elin säger:

Det kommer att gå bra, du skriver jättebra och har alltid en bra röd tråd som går att följa

2011-11-17 | 16:09:19
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback