gmorning



OKEJ, Okej.
Det här är inte den muntraste musiken. Jag svär dock, jag är på bra humör idag. Jag är tröttare än jag nog har varit sedan urminnes tider och jag tippar att det beror på att jag var uppe till tre inatt och skrev en krönika. Jag var nämligen hos Kajsutt igår, tillsammans med Sigrid, och det var görmysigt. Men så kom jag hem sent och kom på att jag skulle skicka in krönikan till idag.

ANYWAY.
Idag har jag den hittills längsta skoldagen här på Universitetet.
Det ska bli kul, jag måste bara vakna upp... Jag måste ju vara observant. Annars kan jag missa alla citat som vår slumpgenerator till lärare kastar ur sig.

Kommentarer
Anonym säger:

Krönika? Where to find?

2011-11-14 | 16:41:36
Annika säger:

Den är inte uppe ännu:)

2011-11-15 | 18:23:57
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback